Grattis A, hallå barboken

A fyller år i morgon, jag önskar honom en helt fantastisk dag. Man fyller bara 30år en gång och jag tror att han kommer ha en underbart bra helg. Eller jag tror inte, jag vet.
Jag själv backar bakåt en sväng.
Han är förvirrad, och jag är nere. Ingen kombination som vi ska försöka kombinera en sån här helg.
Han ska fokusera på att ha kul med sina nära och kära, och ha en minnesfull helg.
Jag ska försöka att fokusera på mitt pluggande, slutprovet är på måndag. Men jag tror att det slutar med tequilarace på lördag och det har sina anledningar. Jag har svårt att bli sådär galet fullt så nu ger jag mig på "rejäla" grejor för att lyckas.
Så jag ska plugga duktigt i morgon och på lördag så att jag får unna mig att gå ut på lördag och må dåligt en sväng på söndag.


Det enda jag saknat är lite bekräftelse på är att jag finns med.
i dina tankar

Kommentarer
Postat av: Machuna

hade jag haft cash och tålt tequila så hade jag hängt på .

2008-11-14 @ 16:51:46
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0