Romantiskt, sprit och barn

Fick en kommentar från min förra arbetskamrat, jag tyckte att den var så söt. Vi tar ju som sagt en dag i taget och det passar oss bra. Vi är inte tillsammans och jag tror att båda vill veta vad som ska ske senare. Men jag tycker om och saknar honom.

Åsa Windy om Fjorton på nytt:
Min idol heter Johan Lennon. Jag har läst hans första frus bok. Där berättar hon om när hon och John träffades, men kunde inte sova hos varandra pga att deras föräldrar inte tillät mm. Dom gick i skolan tillsamman och träffades så ofta dom kunde. Hon var på hans spelningar, dom smög till en början men gifte sig senare. Din berättelse om dig och A låter så lik deras liv i början. Låter så romantiskt och spännande. Hoppas ni får ett underbart liv tillsammans.


För övrigt så har jag drömt hela natten om sprit och drinkblandning och massor av barn, sedan var det något mer. Men jag kommer fan inte ihåg vad det var. Bajs.

Ha en fin dag babes!




Kommentarer
Postat av: en från viken

skönt att du gått vidare och släppt D...hörde att han skaffat flickvän...hoppas att det blir ngt mellan dig och A

2008-11-05 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0