Klagosång

I morse vaknade jag upp trött och förstörd, drömmarna är tillbaka.
Dom där känslodrömmarna som gör att jag vaknar upp helt förstörd och inte utvilad för fem öre. Sen upp och upptäcka att toapappret är slut.
Det gör ju att dagen börjar underbart bra...eller något.
Så på med kläder, i med frukost och ta ut pengar och köpa toapapper (jag är så jävla snäll, även emot personer som barhitler).
Drinkblandning i baren, jag har lärt mig lite nya drinkar idag. Eller dom sitter väl lite bättre iaf. Medans en del inte alls finns i hjärnan :(
Hungrig som jag är så trycker jag i mig 3 polarbröd skivor (ljustbröd om ni inte förstår) och två glas mellanmjölk. Sen var inte jag kaxig en timme efter det. Förmodligen är jag rätt överkänslig emot rena mejeriprodukter och jag har varit duktig länge nu så magen fick en chock. Mer detaljer får ni inte.
Har shoppat idag igen. Nitskärp, palestinasjal, t-shirt och munkjacka. I morgon ska jag göra mina naglar ska bli skönt. Jag har perfekta klia ryggen naglar just nu, dock inga bra flairnaglar. Jag gillar mina långa naglar faktiskt.

I morgon är det sticky och nu måste chefen tequila fixa en drinklista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0