jodå

Nu har vi lunch ända fram till tio över ett, Jocke drog över lite på lektionen.
Han lärde oss om bongmaskinen, inte helt främmande. Men jag har jobbat på ett annat sätt innan med den. Men men.

Helgen infinner sig i morgon efter 16.00. Ska möta upp Erik om jag lyckas åka dom där jävla spårvagnarna för en öl innan han ska vidare på galej med sina lumpapolare.
Lördag ska jag unna mig lite shopping och sånt, fortsätta med mina julklappsinköp. Ska köpa en svart skjorta på herravdelningen till mig själv att ha nästa fredag och en svart bandana och såklart en mask tills dess.

Funderar på fylla på lördag trotts att det kanske inte är så jävla lämpligt med tanke på vårat stora prov på måndag. Men om jag pluggar duktigt på fredag och hela lördagen till sent och inte börjar att supa ner mig förens sent så borde jag förtjäna det?
Tequilarace, vilka är på?

Jag saknar visa saker som gjorde vardagen mysigare och lite lättare. Men jag får väl ha is i magen helt enkelt. Inte många dagar kvar i götet nu, på gott och ont.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0