jaha

Är i Nässjö och praktiserar. Det rullar på bra, tror att jag är godkänd än så länge. Ikväll är det någon klassfest så att jag börjar redan vid sex, känns lite meningslöst då vi tydligen är fullt med folk. Men men.
Imorgon beger jag mig iaf till Västervik till alla mina älsklingar, jag behöver dom nu och jag saknar dom.
Dagarna är rätt tunga men jag traskar på så gott jag kan, det är väl bara att le?
Jag ser fram emot Västervik oxå för att det ska bli skönhetsresa kan man säga och jag ska få HORMAT, det är fan fint det. Sen ska jag pussa på systersonen en massa och syrran med såklart.
Och framförallt så ska jag få träffa min bebis, Tösen :) ska in på Harrys en sväng och presentera mig oxå.
Ja det blir fullt upp helt enkelt många att träffa, tänkte överaska dom på Windy en sväng med om det är okej med Hertz.

Sov en timme gott i natt tills en dyngrak A kom hem och slängde ett får på mig. Sen kunde inte jag somna. Fick så jävla ont i magen, jävla chocklad. Men men det är väl sånt man får ta antar jag.
Rycktet säger att min tatuerare är i Sverige oxå, skulle vara nice om han ville kladda lite på mig igen.

Sen har jag upptäckt en sak om mig själv, jag kan också vara på det där sättet som jag inte accepterar.

Kommentarer
Postat av: ted

halla hall för träffa tösen måste du komma igenom min dörr:P hehe



de kostar....matlagning i en vecka:P hehe

2008-11-29 @ 23:35:00
Postat av: Hanna the Dimba

Ja jag beställer redan nu potatismos Teddo

2008-11-30 @ 01:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0