Jag och Flairflaskan dansar inte så bra tillsammans

Jag har blåmärke på foten, rätt högt upp efter flairflaskan som jag råkade tappa där.
Jag har blåmärke på vänster  handled, där på knölen, det blev fel när jag skulle fånga flairflaskan bakom ryggen. 
Jag har ont ovanpå högerhanden efter att försökt att få flairflaskan att stå där.
Jag har träningsvärk i axlarna efter flairträning och drinkblandning.
Och mina fötter är svullna efter att gått i högklackat i 6 timmar och dansat i dom.

Just det:
Det sägs ju att dom som är duktiga på att dansa är bra i sängen, jag kan inte dansa.
Jag måste vara värdelös i sängen.

Vet inte vad som sker idag, är trött och borde städa, tvätta och plugga.

Kommentarer
Postat av: Machuna

då kan vi vara värdelösa ihop.

2008-11-09 @ 11:18:04
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0