Det där med drömmar

Jag har drömt konstant heeela natten.
Ingen rolig dröm, ingen mardröm.
Bara jävligt obehagliga drömmar. Sånt där man är rädd för, det kanske räknas som mardrömmar?
För mig är mardrömmar panikdrömmar.
Jag drömmer om drinkar och hur man ska blanda dom. Sedan har jag drömt om en föredetta öm punkt.
Men jag tror att det var ett sista farväl på något sätt.
Jag gick till Bullerbygatan där Therese, LInda och Henrik bodde för rätt många år sedan. Linda bodde kvar och jag bjöd på räkmackor och då var Therese där oxå oxå åt. Linda ville inte ha och hon undrade om det inte var väldigt onyttigt och konstigt att äta det sådär tidigt på morgonen. Therese berättade om man tog bort det vita brödet så skulle det vara as nyttigt sedan. Men vi tog inte bort det vita brödet.
Jag var en hel del på Windy i natt oxå, jag hade på mig vanliga jeans och snygga svarta gummistövlar, jag skulle ju ändå sluta snart.
Drömde en till grej, men det stannar hos mig. Men det gjorde så att jag vaknade flera gånger och tittade lite panikartat på mobilen.
Alla känslor jag hade under natten, är svårt är förklarat och jag känner inte att klä av mig naken och gå på en gata i onödan. Nej det där stannar hos mig.

Nu ska jag platta håret och bli fin för dagen.

Hoppas ni har sovit gott

Kommentarer
Postat av: Therese**

Haha drömmer du GI-drömmar? ;) Jag drömde att Mathias o jag gifte oss inatt. DET var läskigt..

2008-11-06 @ 12:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0