Bartenderns namn är Hanna

När jag vaknade i dag så insåg jag en väldigt märklig grej och jag log: Nu är jag är bartender!
Jag är klar nu, eller jag har ju min praktik kvar. Men fan an va coolt!
 
Juryprovet gick väl rätt okej egentligen, förutom att jag blev apnervös och fick en B-52 av första jurymedlemmen. I vår drinkmeny står det B-52 6:a, men jag var tvungen att titta i boken så jag gjorde en 4:a. Jag skakade som en senil tant när jag siktade upp den, fy helvete va nervös jag var :) Så fick jag tusen frågor om likörer och jag kan inte ett skit om likörer. Men jag fick iaf en trea på det hehehe.
Den andra jurymedlemmen ville att jag skulle göra min favoritdrink, klart jag gör en P3 tänker jag och blandar på och när jag ger fram den så frågar han om innehållet. Vodka, redberrysourz, lime cordial och fruktsoda.
Vodka? Vanlig jävla vodka? Fröken H, det är ju vaniljvodka! Hahahaha. Bra att göra sin favoritdrink fel, det är stabilt.
Ringde upp A när jag var klar och jag var skakis och jävligt uppe i varv, all min nervösa stress skulle ju ur. Klasskamraterna tyckte att jag skulle ta en cigg till och med och jag övervägde det. Hahahaha, illa

Jag är iaf bartender nu :)



Kommentarer
Postat av: Noelle

Grattis gumman!! Snyggast bartendern har kläckts=)



KRAAAAM

2008-11-22 @ 13:37:43
Postat av: Anonym

Tack babe:)

2008-11-22 @ 13:50:51
Postat av: zanna

visste ju det ;)

2008-11-22 @ 14:24:51
Postat av: Åsa Windy

Grattis vännen!!! Lycka till!!

2008-11-22 @ 15:17:40
Postat av: fuckartletsdance.blogg.se

Congrats!!

2008-11-22 @ 17:09:47
Postat av: Sandra

grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0