Uppdatering kanske?

Jag ska snart slå igen mina gröna ögon för en sovstund, då det inte blivit så mycket timmars sömn i morse (?)
Men i morgon beger jag mig till Lund och befinner mig i skåneland till på Onsdag någon gång.
Sen åker jag till Halmstad därifrån och stannar till på söndagen.
Så nu sticker jag på semester, det är det enda jag gjort.
Förutom när jag var på mosters ö en sväng. Egentligen bord man ha legat och solat idag, men jag har inte tid.
Har tvättat en tvätt, så jag har lite rena kläder inför veckan. Det ska bli galet kul.
I Halmstad blir det förhoppningsvis stranden på dagarna och en öl i handen på kvällen.
Jag ska få bort min hemska bikinilinje som jag har för bikiniöverdelen. Det är något som är säkert.
För mycket information?
Lev med det.

Jag tror inte att jag tar med datorn, funderade på det ett tag. Men dom jag hälsar på har ju det på plats.

Fick veta att det var en till otippad person som läser min blogg.
Jag blir chockad varje gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0