Semester

Jaha nu är det semester som gäller i 3 veckor.
3 veckor utan jobb, fy fan va konstigt.
I morgon SKA jag dock fixa i min lya, nu innan det blir värre liksom.
Sen på tisdag flyr jag ut till moster V, det ska bli underbart. Ska köpa med ett spakitt.
Men ansiktsmasker och fotskrubb och sånt. Ska köpa en ny bok och packa ner promenadskorna och bikinin. Jag hoppas hoppas hoppas att det kan vara lite fint väder nu i ett par dagar åtminstonde när jag ska vara där ute. Jag ska å¨hälsohem kan man säga.
På fredag kommer mina hjärtan Olivia och Kitty :) Vi ska bara va. Inget galet festande här inte. Tror på picnic, promenader och upptäcksfärder. Jag längtar så efter dom! Älskar er ju! (vilken fjortis jag lät som nu).
Sen en vecka med ingenting planerat.
Vecka 31 drar vi emot halmstad och Therese, det ska bli grymt kul! Tylösund. Here I come!

Vad ska ni göra i sommar?

Kommentarer
Postat av: lovelyn

Fy fan vad härligt! Tyck i alla fall lite synd om oss stackare som sitter på ett kontor och flagnar bort hela sommaren. Jag var allvarligt brunare i april än vad jag är nu.

2008-07-15 @ 17:10:06
URL: http://lovelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0