Nyvaken och lite småpiss

Ja det blev lite fest igår.
Det är alltid trevligt tills det ballar ur.
Jag skulle om jag orkade berätta vad som hände och min sida av historian, men med respekt för dom inblandade så skiter jag i det.
För vi löser väl det under dagen antar jag.
Men jag kan säga att jag fick nog och gick hem. Efter mig kommer en Ted springandes som ocksp gav upp.
Tösen var mer än nöjd när hennes favoriter gav henne all uppmärksamhet mitt i natten.
På tal om Tösen så är hon upp i varv för tillfället och gör alla bus hon kan.

Fick beröm igår hur jag skriver, då blev jag glad och lite tyst.
När två personer som inte känner mig attackerar mig med beröm blir jag lite ställd.
Men visst, skriva kan jag och jag har några favorit inlägg, där jag har fått fram vad jag menar.
Dom fina och nakna.

Nu funderar jag på duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0