I´m here

Jag är framme och har varit det i många timmar nu!
Och vet ni vad jag gjort?
Legat på bryggan och solat, sovit och solat. Gått in och sovit på soffan och nu fick jag igång datorn.
Förstår ni att jag har det galet skönt?
Jag bara är.. Men lite stressad känner jag mig, kan inte slappna av, känns som jag har tusen saker jag vill hinna med att göra. Eller som man borde göra bara för att man har semester. Semesterångest?

Jag tänker mycket oxå på en vis person. Han den fina.
Jag trodde ju att våran sista kyss var där på soffan den där gången. Jag hade fel.
Alltid samma sak, alltid samma snack och avslutning med hångel.
Kommer vi någonsin att komma därifrån?
Jag är tveksam, men det är ju jag som väljer?
Och jag ångrar aldrig mina val innerst inne. Jag vill vara där och jag är liksom på något sätt tillfredställ jättelänge efter våra små möten.
Jag har alltid varit galet nöjd med en enkel puss och bara sitta brevid. Du har alltid räckt till genom att bara va.
Nej nu ska jag lägga av att förklara, det blir så patetiskt. fast samtidigt inte. Jag är bara ärlig och du har ju hört det innan.
Och du vet ju om det.

Nu ska jag göra fotbad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0