God morgon god morgon!

Jag är nyss hemkommen efter morgonrundan.
Jag är genomsvett och luktar absolut inte hallon.
Jag kom upp lite senare än planerat, så det blev ju galet varmt på väg hem.
Under turen fräste en svan åt oss och vi gick förbi ett tält där bara myggnätet var öppet så att man såg rakt in och det stönades därifrån... ja ni fattar vad vi fick se.
Hade med ett par äckliga strumpor, dom var uppskattade av Thorsten.
Det var kul att leka lite. Men jag ska aldrig mer när det är sådär galet varmt gå till pipiskärr och sen gå längst vägen hem, det är så jävla äckligt varmt och segt. Bättre att ta skogen tillbaka igen.
I natt sov jag på soffan för jag har ett litet klädprojekt i sovrummet. Thorsten låg neranför. Tösen är mammigare än aldrig förr. Hon har sovit hos mig hela natten. Just nu ligger hon på min mage, mysigt.
Det går bra mellan dom nu. Jag bestämde mig igår att jag inte ska lägga mig i deras relation. Så dom har löst den bra nu.
Jag reagerade och sa ett starkt nej innan jag inte ens själv hann reagera. Då fräste Tösen och slog med  tassen efter Thorsten. Men men det var väl jag som kände att jag skulle rädda dom. Suck, jag kan ju inte göra något iaf.
Oj så spännande jag skriver nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0