Ensamvarg en stund

Jag har kommit in i en period då jag faktiskt vill vara ensam, känner mig inte alls social.
Fan att jag kom i den nu när Sandra är här. Jag känner mig som ett svin.
Förlåt Sandra. 
Jag trivs bäst i skogen med Thorsten.
Vi gjorde en make over på honom idag. Han är inte längre en Boder collie, han är numera en skabb collie.
En vis liten Fejka hänger och biter honom i halsen så han är full av små sår eftersom Thorsten daa mes inte säger ifrån.
Så Noelle sjuksyrran själv och även nu frisören kom och rakade halsen på honom, och lite på ryggen och klippte det långa vid rumpan. Så han ser ut som ett lejon men tvärtom kan man säga :)
Jag lekte sjuksyrra senare, pillade sårskorpor, tvättade och spritade.

I morgon blir det bus i skogen och jag ska ha med något han kan söka efter. Har ju en drös med gammla äckliga strumpor. Mums mums.

Hösten kan bli bra trots allt.

På söndag beger jag mig emot Lund och sen vidare till Halmstad på onsdagen. Det ska bli skönt.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det gör absolut ingenting!!

Förstår dig... som sagt och alkohol och hund går inte så bra ihop heller... glad att jag åkte ner och fick träffa dig igen... syns snart snart igen =)

Ta det lungt ikväll nu....

2008-07-24 @ 00:23:46
URL: http://sizzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0