Besatt? :)

Pratade med Noelle om Thorsten. Och ja, han kretsar en hel del i min lilla värld just nu. Men jag tycker att det är galet kul.
Jag har fått något nytt att lägga tid och tankar på. En ny härlig motionsform oxå. Jag ska ner nu, och sen bli fast.
Frågade om Noelle ville grilla med oss. Och jag sa att jag skulle vara nykter för jag ska ut med Thorsten sen och så. Kommentaren jag fick?
N: - Du är besatt av min hund.
Hahaha
Så illa är det inte, men jag tar tid att lära känna en nyhund och i början går jag inför det. Jag hanterar inte ens min egna katt när jag är onykter, varför skulle jag hantera någon annans djur full då?
Jag är glad, jag har en snygging att ge lite kärlek och jag får massor tillbaka.
Det ni, och jag kan säga ligg på kommando och han ligger.  Ligger och sover.
Tänk så skulle en karl vara.
När man blir trött på dom så säger man:
- Gå och lägg dej.
Så slipper man skylla på huvudvärk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0