Syster flyttar idag

Japp idag är stora flyttar dagen. Jag är trött på att flytta. Jag har ju själv flyttat typ 5 gånger sedan november 2006, eller det blir 5 med den här gången. Syrran är och kör Bosse och hämtar folk till flyttar dagen. Jag har packat en låda, mer vet jag inte riktigt vad jag kan göra just nu.

Och jag måste fatta beslut, jag trodde väl att jag fattat det nu. Men jag blir så osäker och det blir faktiskt skit trist om jag måste säga hej då, det kommer till och med bli jobbigt. Fast en del saker måste man göra för att få något annat att funka. Men beslutet får tas efter tisdag. Då vet jag mer.
Du kanske struntar i det, kanske kvittar. Men jag kommer att sakna tror jag,...eller jag vet. För jag trivs.

Jaja nu ska jag leta saker att göra här annars stryper syster mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0