suck

Jag vill fråga dej hur det känns att jag håller på att försvinna?

Snart är det tisdag och det innebär myspys på soffan med Jens. Det ser jag fram emot, han har världens lenaste händer. Mina ska jag dock gömma. Fast det är paketpris på det. Om man vill träffa/dejta mig får man ta att min händer inte är dom vackraste för jag använder dom hela dagarna på jobbet och det skulle verkligen vara helt meningslöst för mig att fixa dom. Gillar du tjejer som inte är rädd för att få skit under naglarna? Välkommen, jag heter Hanna.
Och jag borde banta ett par dagar tror jag, känns så iaf. Men det kan bero på att jag nyss ätita massor toast.
Jag är sugen på långpromenad, någon som vill följa med?


Har ungefär 10.000-11.000 kr i räkningar, känns surt. Jag kanske oxå borde gifta mig med en miljonär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0