Jag måste vänja mig.

Nu har jag tillbringat min första natt i nya lyan.. och jag undrar om mitt huvud kommer att klara detta.

Det började igår. Jag hade redan huvudvärk och var trött. Jag gick från vardagsrummet (där det just nu även är sovrum) och skulle till köket, då jag gick rakt in med huvudet i dörröppningen, man får inte glömma att jag bor i en lägenhet med låg i tak och att man behöver böja huvudet där.

Sen när jag nu skulle försöka kliva ur sängen hände det bästa.
Ja man är mongo när man ska kliva upp ur sängen halv fyra.
I min trötta värld så tror jag att jag är i gamla lägenhet och ska kliva ur sängen till höger (nu står sängen så att jag måste kliva ur åt vänster... så kaboom! Hanna börjar dagen med att slänga in huvdet i väggen.
Är det detta som kallas att gå in i väggen kanske?

nej klockan är 04.22 nu, måste till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0