hatar glasfiber

Det känns som jag har badar i glasfiber. Det sticks på hela armarna, ni som inte har slipat plast ni vet inte hur lyckliga ni är..
Jag är ju rätt härdad nu, men usch det är inte jätte bekvämt kan jag inte påstå.
Dom satt en nyanställd och en manpower och ingen av dom har väl plastat eller satt träskottet innan så det är ju verkligen inte deras fel.  Men då har dom plastat ihop ett hörn mellan två väggar som inte ska vara plastade. Dessutom har gjort en radie med glasfiberspackel. Och på toppen av det här har dom lagt ihop 4 mattor utan att trappa dom. Annars kanske man använder 2-3 stycken och trappar för att det ska bli så smalt som möjligt. Så Putte och jag blev jätteglada när vi insåg att vi var tvugna att försöka såga bort radien och slipa ner plasten på säkert 3-4mm. Detta innebär ca 3-4 timmars jobb allt som allt. Jag som hade velat att sätta dörrkarmen som planerat och börja med durken. Planen var att vara klar med det innan minigrisen kommer i morgon för det är bara bökigt och trångt att vara två innan det är på plats. 

Något annat kul som hänt då? Lina har tänkt para ihop mig med en kille och jag ska få äran att träffa honom på lördag. Lina ska sjunga då så det blir party! Hon är dukitg... Nähä jag kanske uppdaterar senare..
Fan vilken värk jag har fått i höger axel...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0