Det var lyckat igår, nu börjar kvällskiftet

När man är liten skär man sig och blandar blod med sin bästit.
Jag och Lina blandar kiss.

Det blev inte så många på förfesten, men som jag sa: Det är inte antalet som räknas det är vilka som där.
Nu skulle jag kunna säga: samma sak, storleken har ingen betydelse.
Men då ljuger jag... iaf anser jag att den har det när det gäller allt.
Men vi hade kul och vi stod alla på dansgolvet hela kvällen. Henke Krull kom och skulle dansa bugg med mig på det stora golvet och jag tänkte: Ja men detta ska bli kul, men så var det foxtrots. Men det gick faktiskt bra.
Jag vill börja dansa bugg någon frivillig kille där ute?
Efterfesten va lugn.
Ja men det var en lyckad kväll
Bäst var när jag gick fram till Kitten igår och frågade:
- Om jag tar av mig min BH kan du ha den någonstans då?
Kitten kollade lite chockat på mig och svarade:
- Ja i väskan. Varfför ska du ta av den?
Hanna:
- Den är i vägen.
Kitten:
- Men du får ta med den hem sen för det ser nog lite dumt ut om jag kommer hem med den.
Sen ställde jag mig bakom Kitten och drog av den :o) Hahah folk tittade lite. Men jag hade roat Kitten med den tydligen. Han hade skrytit för övriga vakter att han fått en BH och dom hade blivit lite avvis allt. hahah..
Men det såg snyggt ut att han gick med den i handen, då den är rosa så det syntes ju.

Jaha ikväll blir det stressbollen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0