Alla stjärtars..ojsan jag menar hjärtans dag är här.

Och jag vill börja med att göra en lista på en perfekt man:

* Han ska inte vara kortare än mig.
* Bra i sängen.
* Kyssa som en gud.
* Ha ett bra jobb som han trivs med.
* Ha en plan.
* Uppskatta djur och natur.
* Enkel stil: jeans och luvtröja typ..
* Ha humor, får han mig att skratta så har han kommit långt.
* inte vara fööör pedantisk, för det funkar inte.
* Få mig att slappna av men inte helt, det måste ju finnas spänning i början.
* En som gillar hemmakvällar men ändå kan hitta på roliga saker. Vill inte ha någon som hellre ligger i soffan och stänger in oss än gör något ihop. Bara en enkel promenad gör mycket.
* Han ska vara händig.
* Absolut inte svartsjuk, jag tillbringar nästan all min tid med killar. Då jag har mest sådana vänner och jobbarkompisar.

I slutändan handlar det om kemi för mig och speciellt utseende fixerad är jag tydligen inte. Jag vill bara att han ska stå där en dag och då ska vi inte kunna argumentera emot vad vi känner.


Jaha annars. Friberg har beställt hängselbyxor till mig idag och alla jag har berättat det för undrar om jag ska vara naken under.. Hmm pojkar små.. Friberg säger att han ska klippa av dom till en kjol. Och Putte ska skrapa ihop pengar till ett par silikontuttar åt mig så att det bli riktigt fint... hmmm pojkar små.


Nähä kanske skriver mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0