Alla stjärtars dag är ju snart här.

Japp japp, alla stjärtars dag är snart här eller som dom flesta kallar det: Alla hjärtans dag.
Okej och vad förväntar ni er? Jag vet inte.
Jag tycker att alla stjärtars dag låter bättre för det passar kanske in på mig, min rumpa är aldrig fel..mohhahah. Självförtroende japp japp. 
Jag förväntar mig aldrig något av den här dagen. Jag har haft pojkvän ett par gånger på denna dagen och aldrig blivit uppvaktad, det är nog lite konstigt. Det har ju känts lite surt att man inte blivt det när man pratat med andra tjejkompisar och killkompisar.
Men det har även lärt mig att aldrig förvänta sig något av denna dag. 
Men visst jag är precis som alla andra...jag drömmer ju oxå om att bli uppvaktad av någon som man inte förväntar sig det av. 
Finns det någon som vill överaska mig? Jag gillar gelehallon :o)
Hahahha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0