107kr för lördags nöje

Japp det är vad jag betalat denna lördag kväll.
67kr på McDonald´s (jag vet, jag kommer att bli tjock)
40kr på hyrfilm.
Jag skrattade tyst för mig själv i butiken när jag läste baksidan....

Must love dogs
Den vackra frånskilda förseskolsläraren Sarah Nolan börjar misströsta och tvivlar på att hon någonsin ska finna "den rätta" . Hon är hopplöst dejtlös-ända tills hennes syster lägger in en kontaktannons på en dejtningsajt i hennes ställe. Nu kan hon plötsligt välja och vraka bland uppvaktarna. Men den ena katastrofala dejten följs av den andra - det är idel knäppgökar, snuskhumrar och tråkmånsar...och sen Jake förstås, en passionerad båtbyggare vars ideér om sann kärlek är som hämtad direkt ur Doktor Zhivago. Jake är snygg och smart, men Sarah tycker att han är lite väl intensiv, så hon ger honom nobben - och går kanske miste om sitt livs kärlek på kuppen.

Känner någon igen sig eller tycker att den påminner om någon? Jag ska en dag skriva om den så att den blir om mig ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0