Välkommen till den bakfulla världen AB

Var ju på tripp till Norrköping i fredags, åkte hem igår.
Lina och jag körde hem Bruno plus lillebror till Oskarshamn.
Käkade kinamat där, det var nice.
Begav oss till Hjorted och hämtade lite kläder plus byte bil.
Sen till Viken och min lya.
Jag städade och Lina fick dricka en öl med grabbgänget en våning ner.
Sen fixing för kvällen.
Såg ni en tjej som såg ut som Sandy i Greas igår på Paladium eller Stadt?
Det var jag?
När vi kom till Paladium insåg vi att vi var för nyktra för att klara av en kväll där.
Så vi tänkte att det ska ändras, och jag lovar: det gjorde vi.
Jag trodde inte att vi skulle få kul, men jag hade en jättebra kväll.
Helt lagom.
Tackar och bockar Lina.
Va grymt kul att dansa runt med dom få jag kände där.
Fick utmaningen att ta reda på om en kille var bög.
Han var verkligen en typisk tönt, mer än så behövs inte sägas.
En arbetskamrat hade tydligen dansat vid honom och där uppstod min utmaning för han hade misstankar om att han kanske diggade sitt egna kön.
Så jag antog utmaningen efter en stund övertalning.
Jag dansade upp vid honom fokuserade med blicken på killen och körde mina moves.
Dansade nära och jag ansträngde mig.
Men nej inget napp ingen reaktion på det sättet.
Så han fick gaystämpel eller så var jag väl inte hans stil.
Så det blev shotsrace, gayundersökning och gubbrädsla.

Men det bästa var iaf det där.
Mitt avslut, mina svar.
Tackar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0