Underbart!

Det är vår!!
Solen skinner.
Folk går i skinnjacka.
Barnen skrattar.
Alla är lite nykära.
Och jag ler.
Jag ler idag och jag njuter.
Hur kan det vända så fort? Jag bröt ju verkligen ihop förra veckan. Och idag, idag är livet skönt.
Att en resa till en gammal vän kan göra så otroligt mycket.
Tack Therese, men är än så kan jag inte säga.
Men på något sätt är jag nervös att allt ska vända bara rakt upp och ner.

Och idag har det varit en toppendag på jobbet tack vare mitt glada humör. Har ju inte haft något udda och extra kul att göra, men det har bara rullat på även att jag i morse önskade att jag kunde sova hur länge jag ville. Men tror det är normalt vid 03.30?
Kanske kan bero på att jag tagit pause från min vanliga arbetsuppgift och fått styra med lite annat. Eller så kan det bero på att jag satt på msn med Forss igår och han är verkligen guld värd! Han är den bästa killkompisen jag har punkt slut. Men det finns många guldklimpar har jag insett här hemma. Upptäckte det i helgen när jag pratade med Therese om er här hemma i viken. När jag märkte hur glad jag blev av tanken på er. Ni är bäst. Nämner ingen, så är ingen glömd :o)


Jag blev så inspirerad av vårvärmen att jag nu ska ut och cykla. Blir upp till Uffe en sväng och säga hej. Ska köpa lite glass att överaska med :)

Stannade hos tatueraren i stan och i morgon ska jag in och boka tid för ny gaddning, spännande!
Jag är redan nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0