Ståfräs och tårar

Jag och Lina har haft en jättebra bakfylledag :o)
En sån där som är hur lagom som helst.
Jag började med att försova mig, jag skulle egentligen ha jobbat över.
Men jag åkte ner iaf och kollade läget och det var under kontroll där.
Jag var full fortfarande och balanssinnet var inte på top så jag stack hem.
Lina låg och snackade i telefon och jag bloggade lite.
Sen när hon var klar så gick vi ner på stan och hämtade mat.
Så åt vi och hinkade cola och kollade på "Dreamgirls".
Det är hennes, min och Hampus film faktiskt.
Lina grät och jag fick "ståfräs" av sångerna och filmen.
När jag var ung och dum kallade jag när man rös och fick gåshud, att man fick ståfräs.
Jag hade inte riktigt förstått att ståfräs var något med snoppens uppenbarelse att göra.
Lina åkte hem på eftermiddagen och jag segade vidare ensam.
Gick ner en våning och pratade lite med Ted.
Sen upp kolla lite och duschade.
Pratade lite på msn med folk.
Sen till hemköp och köpte bröd för i morgon.
Lämnade av mina grejor i lyan och stack och köpte lite skräpmat.
Så sitta i mysisar, käka och glo på X-men.
Hör ni vilken ungkarl jag är?!
Lite skrämmande.
Nu ska jag få lite sömn för i morgon är det ny jobbarvecka. Morgonskift. Grattis.









Kommer du ihåg när jag planerade att hyra alla X-men filmerna och glo på under en kväll som du var i väg?
Jag hittade dom i hyrbutiken.
Jag har köpt dom nu.
Kom du ihåg att vi skulle ha en seg söndag i soffan ihop i mysbyxor?
Kommer du ihåg sånt?

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha. full dagen efter? jag hatar sånt... haha :). tack för påhejningarna för bröllopet, min mage har ballat ur nu och jag vet itne vad jag ska ta mig till :(. kram

2008-04-21 @ 08:51:22
URL: http://sandragustav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0