Söndag

Inväntar Lisa, Bosse och Max. Vi ska åka till min kära mor i Vetlanda. Äta lite söndagsmiddag.
Ni kanske tycker att vi är knäppa som bara åker dit för lite käk?
Men Lisa och Bosse är upptagna med företaget, gården och huset. Så dom har inte riktigt tid att stanna en hel helg.
Jag tycker att det ska bli mysigt. Men jag stannar ifs över natten för att kunna mysa lite extra och i fred med mamma.
Jag har världens bästa mamma. Och jag kan blir riktigt mammasjuk.
Jag skulle så gärna vilja berätta vad som hänt egentligen, men hon blir så orolig då och uppe i varv.
Måste spara lite på hennes hjärta.
För min mamma har världens finaste hjärta och det sötaste.
Och eftersom jag vet att mamma är överlycklig att hennes lilltjej ska vara hemma en natt så går jag med på att gå upp halv sex i morgon för att åka till Myresjö och simma! OMG!
Sen ska jag åka från Mariannelund till Västervik igen 10.21 och är framme tio i tolv. Sen är det ny jobbar vecka med start 13.50-00.00
Blir segt, men det bjuder jag på ;o)

Lördagen igår.
Jag var duktig och var vid jobbet kvart i fem och sen jobbade jag fram till två.
Fredrik var och jobbade över med mig, det var så himla kul. Jag kom ihåg då varför jag tyckte att det var så himla kul att bygga båt när jag började på Windy. Vi jobbar klockrent ihop och jag önskar att vi kunde göra det mer.
Det gick undan när vi satte igång och nu när jag kan mycket mer själv än när vi jobbade ihop senast för typ sisådär 8 måander sedan.
Det är kul!
Sen segade jag lite i sängen. Kollade nätet och vilade.
Sen gjorde jag mig i ordning och åt lite mat.
Efter det gick jag ner en våning och tog en öl med Ted och sen var jag tvungen att stressa till Ulla (en av min 4 mostrar) som flyttade till Viken igår. Var ju tvungen att titta på lägenheten och säga välkommen. Åt lite smörgåstårta. Tror att det blir mycket besök ditåt. Satt och pratade båt med Pelle oxå, han blir glad av det. Lovade honom en tur på Windy någon dag och man såg hur han tyckte att det skulle bli skitkul.
Sen hem till Kristofer som ansträngde och tjatade på mig om att röka vattenpipa.
Och jag försökte men jag kan inte... jag suger på det..
Lukas, Glenna och Dennis blev för fulla.
Så Kristofer och jag var dom enda som skulle ner på stan.  Men han skulle ner så tidigt så jag gick till Ted och drack en öl. Satt vid datorn och plattade håret. Det regnade och jag har självlockigt hår.
Vi gick till Paladium och chillade mest. Tittade på folk och hängde. Massor Windyfolk ute :)

Gick hem lite innan tre.. somnade gott, vaknade tidigt.. gaaah .

Nu har jag bråttom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0