Solning och glass.

Lyssnade ni på radio idag och njöt till Takida hos Adam och Gry i "äntligen morgon"?
Dom sjöng Curly Sue live, akustiskt.
Det var fint, väldigt fint.
Så ni som undrar varför jag gick helt maniskt med hörlurar idag var det därför.

Tyvärr har det blivit solning i solarium. Det kändes lite knäppt.
Men vill man bli brun snabbt och inte vet vädret två dagar innan.. så va fan!
Jag ska försöka se lite fräsch ut nu och sen är det ju så att när jag gaddar mig så kommer jag inte kunna sola ryggen på ett tag.
Hur fan ska det gå att sova på sidan och mage hela nätterna tills tatueringen är läkt?
Känns jobbigt.
Men det är det värdt :o)


Jag vet inte vad jag ska säga/göra.
Det är väldigt infekterat på något sätt mellan oss, men ändå inte.
Jag gick och dagdrömde idag, hela långa dan.
Gick och undrade hur det kunde ha varit.
Hur vi skulle kunnat att ha haft det och om det verkligen skulle ha funkat.

Nu ska jag duscha kallt och sen måste fröken Hoff städa och fixa.


Ut och njut för mig med, för jag hinner inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0