Min mamma är bäst!

Mamma och jag har hunnit med att äta lite mat och ett besök hos min moster.
Vi tog varsitt glas rött där och det räcker för att jag ska sova gott i natt.
I morgon har vi lite seriös shopping att ta i tu med.
Jag ska köpa färg!! Wiiee!

Min mamma gav mig en present innan och jag blev sååååå glad!

Min mamma och pappa flyttade isär när jag var runt fyra år.
Så jag har ju inte allt för mycket minnen. Men jag har lite minnen.
Det enda jag minns från köket var en te service som användes flitigt, modellen på besticken, vårat plastskåp och att mamma gjorde hemmabakad pizza och ungspankaka mycket.
Så gissa!
Hon hade hittat en teservice, en likadan och jag blev så paff och så himla glad.

Vill ni komma och dricka te med mig nu?
Jag fick även ett nytt te.
Så kom och drick te så kan vi baka scones oxå, någon som är på?

Kommentarer
Postat av: Läsare

Beror på tesort

2008-04-25 @ 23:33:14
Postat av: Hanna

Jag fick grönt te med smak av rabarber och grädde, men jag har massor av andra smakar. Sugen på en fika?

2008-04-26 @ 18:33:28
URL: http://www.dimba.blogg.se
Postat av: Läsare

Jo det vore säkert trevligt. Fika och snacka skit är alltid givande.

2008-04-26 @ 22:07:52
Postat av: Hanna

ja men dåså, välkommmen

2008-04-27 @ 02:41:54
URL: http://www.dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0