Min blogg?

Min blogg är inte längre min blogg.
För det är inte den Hanna jag önskar som skriver.
Jag har blivit en tyst mus som är rädd för elefanter.
Jag är rädd för att skrämma elefanterna och sedan bli nertrampad.

Just nu klättrar jag på väggarna inuti.
Jag slår mig själv på fingrarna.
Och jag undrar om alla ord du sa var på riktigt.
Om det verkligen är så du känner.
Isf är jag imponerad att du orkar att hålla emot, att du är så stark.
För jag själv har jag panik när jag tänker på dej.


Jag har fått mina svar.
Nu är frågan:
Var det så du menade på riktigt.
Och kommer du ihåg våra ord?

Kommentarer
Postat av: Läsare

Du är knappast ensam om att va mus

2008-04-22 @ 12:07:25
Postat av: Hanna

Åhh det kändes skönt att höra :)

2008-04-22 @ 15:30:03
URL: http://www.dimba.blogg.se
Postat av: Läsare

ja våra världar är nog rätt lika. Tyvärr

2008-04-22 @ 22:25:57
Postat av: Hanna

Jasså? Är du någon jag känner eller har du någon egen blogg?

2008-04-23 @ 18:41:33
URL: http://www.dimba.blogg.se
Postat av: Läsare

Nej inget eget sådant och vet inte vem du är mera än till bloggen

2008-04-24 @ 13:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0