Min blogg är min blogg... och ni väljer själva.

Jag har bestämt mig!

Jag är ingen mördare.
Jag är ingen kirurg.

Jag kan inte mörda min blogg.
Jag kan inte operera bort en del av mig själv.

Jag kan inte mörda något jag älskar.
Man ska inte operera bort en del av sin personlighet
.

Nej jag kan inte ta bort min blogg. Jag älskar att skriva och uttrycka mig. Det har jag alltid gjort så länge jag kan minnas, så länge jag har kunnat att skriva någorlunda meningar. Har alltid försökt sätta ord på det jag känner och mina funderingar.

Någon sa: Du kan inte tabort din blogg, det är ju en del av dej.

Så jag är kvar. Inte fullt så ärlig. Nu ska den handla om mig ännu mer, bara mig. PrivataHanna ska vara här. JobbarHanna kommer självklart att nämnas ibland oxå, men då förmodligen bara hon själv. Hennes medspelare där lämnar jag i fred. Kanske nämner när något går skitbra och berömer, men då ska man faktiskt bara bli glad!

Tack för dom fina kommentarena, dom värmer!

Jag har haft bloggpause över helgen för att just fundera över allt. Det har varit underbart hos Therese. Jag har släppt allt och bara varit.
Jag släppte bloggen.
Jag släppte grejen som hände förra veckan.
Jag släppte honom.

Jag känner mig avslappnad och kanske till och med lite laddad för veckan?
Mycket händer och mycket ska hinnas med, men det uppskattas oerhört.
Är inne i en period jag vill fly från viken hela tiden dock, det kanske inte är skitbra att känna så just nu.
Så tycker ni att jag varit dålig på att besöka just er, säg till! Just nu är jag väldigt lättövertalad!

Just det!
Det heter inte:
Oh my good!
Det heter:
Oj my gaadh!

Natti natti.... och folket, jag stannar!

Kommentarer
Postat av: bimboo

thats my bimbo !

2008-04-06 @ 23:25:57
Postat av: emma

Vad glad jag lev nu :D har varit lite orolig över helgen :P hehe..

Kram

2008-04-07 @ 12:49:50
URL: http://orkide86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0