Lördagen och andsnoppar och spräckta rövhål

Mamma och jag la oss tidigt i fredagen.
Vaknade lite innan sex och undrade vad klockan kunde vara.
Mamma väckte mig halv sju eller något. Beklagade sig att hon hade huvudvärk.
Min mamma får lätt migrän och ost och rödvin var tydligen bäddat för just det.
Mamma gick upp tog några tabletter och la sig igen. Både hon och jag somnade om.
Sen vaknade jag en kort stund efter och tänkte att jag smyger upp och låter mor sova så att hon blir pigg.
Så in i duschen och slängde in en tvätt. Min moster L ringer och väcker mamma vid halv åtta.
Tyckte synd om mamma men tabletten och sovstunden hade hjälpt. Tur!

Så upp och fixa och styra och sen begav vi oss till stan och det blev hård shopping med kortet :o/
Men men har iaf köpt färg till vardagsrummet nu, skönt.
Vi stack en sväng till syrran och fikade och sen hem igen.
Fixade och donade, sjukt mycket kläder har man egentligen. Suck.

Sen fixing och möte med Mr.Big. Jag planerade att dricka max två öl.
Herre jesus eller något. Mr.Big, tyckte vi skulle dricka shots och det gjorde vi.
Gaaadh, smart Hanna.
Hanna var en aning onyckter i går när hon kom hem.

Försökte dölja min bakfylla för mamma i morse. Tydligen hade jag misslyckat totalt.
Började att jobba åtta och gud va jag ångrade det första timmen.
Allt snurrade härligt plus att man står på en båt blir det ju inte direkt bättre.
Gung gung.
Vi har har humor på jobbet.
Hur lång är en andsnopp? Är det inte dom som är väldigt långa, för att vara ett så litet djur? Vet någon det?
Jag fick inte svanka framför en jobbarkompis ( jag tog på mig skorna). Blev varnad av arbetskamrat att mitt rövhål kunde spräckas då.
Mitt svar på tal blev: Ja man måste ju testa allt, bara att sy igen sen.
Ja, jag är skadad. Umgås på tok för mycket med såna med snopp.
Jobbade fram till halv tre typ.
Ska jobba vid sju igen till sju i morgon.
Vi behöver få en båt klar.
Så nu ska jag sova lite.

Det är era kommentarer som driver mig! 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det går bra att jobba inatt ses imorn bitti!

2008-04-27 @ 16:01:21
Postat av: Läsare

det är ju synd att säga men du är precis lika sjuk i huvet som jag...

2008-04-27 @ 19:23:39
Postat av: Hanna

Haha man ska vara sån, det är härligt!

2008-04-28 @ 07:37:01
URL: http://www.dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0