Kvällen har varit okej

Ja jag måste tacka mina jobbarvänner.
Att dom accepterar att jag är ut form och att dom försöker att få mig på bra humör. Tack vare dom har jag inte ballat ur även idag. Igår var hemskt.
Framför allt tack till Lukas, du är en klippa! Tack för att du är bered på att ta emot mig all din kraft när du ser att jag faller. Du bara är där som en stabil stötta. Guld värd är du!

Det är lätt att överdriva och kasta skit på folk som inte förtjänar det just nu...sorry


Längtar tills i morgon, till min Tezza. Vi ska bara ta det lugnt dricka och njuta. Gå tillbaka till tonåren tillsammans. Våran tid var så enkel då :o)
Det blir bra medicin det här.
Ska jag hälsa Per Gessle?

Har ej bestämt om datorn ska få följa med eller ej än... återstår och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0