Jag ligger på mage

Varje gång jag tänker på att jag ligger på mage så slår det mig att det kommer jag att få göra ett tag efter tatueringen.
Jag som aldrig sover på mage annars!

Idag börjar jag vid elva för att få sluta nio. Sen hem och fixa sig och sen vidare till Paladium för att kolla in Pudelns och hans band.
Sen Torsdag morgon när jag vaknar så hämtar syster mig och så ut till Vivelsjö för att hjälpa henne hela dagen med alla hennes projekt.
Sen upp tidigt på fredag, jobba över några timmar och sen till frissan.
Sen hem, fixing och packning och dylik sen till kalmar med Zanna och Ch.
Sen tillbringar jag hela helgen i Kalmar.
Nice.
Nu ska jag sätta lite fart.

Kommentarer
Postat av: lovelyn

Haha, vi borde byta. Jag funderar på att göra en tatuering på magen och jag somnar alltid på mage (om jag inte har sällskap i sängen).

2008-04-30 @ 19:24:20
URL: http://lovelyn.blogg.se
Postat av: Hanna

Lovelyn:
Haha du får se till att ha sällskap i sängen då där ett tag :)

2008-05-01 @ 10:13:10
URL: http://www.dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0