Jag är hungrig, men är för lat för att äta.

Jag är trött som fan och jag ska jobba till tolv.
Grattis Hanna du vann just en seg kväll på jobbet!

Mysigt att vara hos mamma även att jag var som ett lik.
Hon påpekade att jag jämt är trött när jag träffar henne.
Men jag hade en bra förklaring och hon köpte den!
Det är ju så att i vissa människors sällskap så slappnar man av, då känns det naturligt iaf i mitt fall att slappna av i mammas sällskap.
Hemma i soffan.
Dessutom var jag ju bakfull.

Min lya är ett kaos, Ronja kom inte i fredags. Men hon ska görat i morgon eller på torsdag.
Skönt, sen tänkte jag måla och styra efter det. det ska bli kul!

Hmm nej jag måste verkligen käka nu.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0