Ja men lite duktig har jag allt varit!

Jajjemensan!
Vad har jag gjort idag då?
-Jobbat
-Solat/sovit
-Varit på apoteket och inhandlat absolut torr och munskölj
-Kollat nätet (snabbt måste påpekas)
-Duschat
-Fixat mig
-Gått till Jysk och inhandlat handukar,lakan,påslakanset och örngott
-Handlat på coop
-Slängt nya sängkläderna i tvätten
-Diskat
-Lagat mat
-Ätit

Nu sitter jag och tittar på X-men2 och insåg just att tvätten är inte hämtad än. Men gör det innan jag kryper ner i sängen .
Ni kanske inte tycker att jag hunnit med mycket idag, men det är mycket för att vara jag.
Egentligen skulle jag hunnit med en promenad, men jag hann verkligen inte!

Jag ska försöka mig på livet med lite smått GI, för att må bättre. Startade ikväll med sallad, kött och sås. Det var gott :)

Så, tycker ni att jag varit liiite duktig?

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha. tycker du att du har varit duktig så tycker jag också det :). men måste verkligen lilla du gå på GI? kram*

2008-04-23 @ 13:21:12
URL: http://sandragustav.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag ska gå på GI för att kolla om jag mår bättre och blir piggare. Är så väldans trött nu förtiden, inte pågrund av att jag är tjock.

2008-04-23 @ 18:39:28
URL: http://www.dimba.blogg.se
Postat av: Therese**

Hanna min bebis! Det finns mkt bättre sätt för dig att bli piggare på än GI - det är ju bara en trend... Köp vitamintillskott istället, hjälper nog betydligt bättre... Och sov ut. Saknar dig! Puss puss

2008-04-24 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0