Hängselbyxor, Mr Big och äntligen renoveringdags!

Jag provade mig på att ha hängselbyxor på jobbet, hade fått för mig att det skulle vara skönt och att jag skulle vara rätt söt i det...hmm... hade tydligen fel, smeknamnen blev:
Clownen, Lillputte mfl....men jag passade bättre i det än visa andra sas det ju oxå i för sig (såg ni duktiga Hanna nämnde inga namn)

Träffade Mr.Big i går när jag skulle till jobbet en sväng på kvällen. Han vet hela min historia.
Han frågade om jag hört något av Mr.J.
Han frågade om jag hört något av Han.
Jag berättade om Mr. J och vad han hade skrivit och så. Att allt handlade om att få en ursäkt, en ärlig jävla ursäkt. När Mr.J inte gett det så kommer jag förmodligen inte kunna förlåta honom. Han kommer aldrig mer ha några tillgångar till mitt liv. Det han gjorde var ett svek och det känns så jävla mycket.
Mr.Big småskrattade och jag blev så ledsen och jag tittade på honom och sa:
- Du fattar inte hur hårt detta har tagit på mig, hur sjukt dåligt jag mått.
Han bad om ursäkt och sa att han blev nervös och lite illa till mod och visste inte hur han skulle reagera eller hantera det. Han håller med om att Mr.J gjort jävligt fel iaf.

Pratade om Han lite oxå, sa att vi hade hörts.
Mr.Big blev så paff när jag sa att inget hade hänt. Känns som Mr.Big tror att han känner mig, men inte förstår.
Jag vill inte vara med någon, bara mig själv.
Eller nu ljög jag, jag vill träffa någon. Det är väl klart. men inte vem som helst och jag ska ge allt tid.
Jag hoppas att jag en dag går in i en relation där det inte handlar om sex från första stund. Där det handlar om oss och vad vi känner för varandra med kläderna på.
Sex kan hitta på känslor, det är jag säker på.
Erik som jag var ihop med innan Ruben.
Vi blev kära med kläderna på.
Ruben och jag upptäckte varandra utan kläder och insåg snabbt att vi var kära.

Jag vill ha det jag hade med Erik med en blandning med Ruben, D och stressbollen.
Jag vill från första stund känna så som jag kände för D.
Jag vill kunna sitta en hel natt och bara snacka med ljus och te tillsammans, så som jag och Erik gjorde.
Jag vill kunna känna trygghet, veta att svartsjuka inte finns och kunna skratta ihop så som jag och Ruben gjorde.
Sen vill jag ha den där delen som jag inte kan sätta ord på som Stressbollen har/hade. Framför allt hans lugna inverkan som han hade på mig, och hans enkelhet.

Jag vill inte han någon som jag kan tämja heller, jag tämjde aldrig Ruben helt han gick alltid sin egna väg, samma sak med stressbollen (jag måste verkligen byta namn snart).
Kanske är det för att jag aldrig haft någon fast manlig förebild som jag inte gillar att ha en toffel eller någon jag kan styra, för jag vet inte hur man gör.
Jag vet inte hur man hanterar det.
Eller har jag inte haft ett förhållande där vi varit tillräckligt tokkära?


Ikväll kommer ronja och vi ska börja med mitt sovrum, uuh va fint det kommer att bli :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0