God morgon klockan halv fyra.

Shit va jag har sovit!
Började ju med att sova jämte en snarkandes mamma i fredags natt, så att jag sov väldigt oroligt.
Jag är inte van vid sällskap i sängen tyvärr.
Sen upp tidigt och i full rullning hela dagen.
Ut och festa med Mr.Big på lördags natten och på tok för mycket shots.
Upp halv sju och göra allt i min makt för att dölja hur dåligt jag mådde efter mina 3,5 timmars sömn med på tok för mycket alkohol i kroppen för att det skulle gå runt.
Börja jobba klockan åtta och jobba fram till två halv tre och sen hem.
Checka nätet och sova 1,5-2 timmar, upp och duscha och sen vidare till Jobbet på nytt och vara där vid sju.
Jobbade fram till sju i morse.
MIn summering: På 24 timmar har jag jobbat cirkus 18 timmar. Duktigt Hanna!
Jag trodde inte att min kropp var så trött att jag skulle kunna sova ända till kvart i fyra.
Jag blev rätt chockad när jag vaknade och startade mobilen.
Känner mig lite stressad att hela dagen bortsovd.
Men men jag var ju samtidigt tvungen att få lite sömn iaf.
Det gick bra att jobba hela natten, var bara galet trött mellan 3-4.
Huvudvärk och så, jag övervägde att gå hem nästan.
Nu är jag väldigt hungrig.
Så det blir väl lite frukost, kan vara väldigt behövandes då jag knappt ätit sedan i lördags förutom godis och läsk i natt typ.

Jag har en läxa till i morgon: Ta reda på hur lång en andsnopp är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0